Menu & Search

Cars & Coffee Serbia 04 – Rooftop Edition

Cars & Coffee Serbia 04 – Rooftop Edition

Dok za svakodnevnog konzumenta ta gomila metala na točkovima predstavlja obično prevozno sredstvo, za određeni broj ljudi je uvek označavala boravak u magičnom svetu pokreta, brzine, plesanja kroz krivine, dizajnerskog nadmetanja i performansi. Ljubav prema automobilima je prirodno apstraktna i ujedno vrlo realna, a tokom vremena se najviše kristalisala u onome što kratko i jasno danas zovemo klasikom, odnosno automobilom sa karakterom.

Aktuelna vremena sve više nas navikavaju na online sadržaje, odnosno na ono što kao Bud3.net i Autoslavia.com aktivno radimo u deceniji za nama. Međutim, pre nekoliko godina smo odlučili da želimo povremeno da izađemo van okvira online prisustva  i da vas udruženo, makar na kratko sklonimo od vaših računara i prenosivih uređaja. U tome smo od 2019. i uspeli pod imenom Cars & Coffee Serbia, oprobanim konceptom koji smo usvojili na osnovu širom sveta rasprostranjene ideje o okupljanju vlasnika svih zanimljivih automobila bez obzira na godine, stil i performanse.

U nedelju 03. oktobra nakon dvogodišnje pauze, vratili smo se na mapu beogradskih automobilskih dešavanja. Zahvaljujući Galerija Belgrade obezbedili smo najzanimljiviju lokaciju za skup u Beogradu – krov garaže ovog tržnog centra. Susret koji je okupio oko 120 jedinstvenih automobila podržali su VOZZi – platforma i aplikacija za brzu i sigurnu pomoć na putu, kafa Julius Meinl Srbija, Febi Bilstein Srbija ali i naši prijatelji Marko Dimitrijević – Demode DJ’s, Loco Chef burgeri kao i Monster Energy.

Vozzi i Febi Bilstein

 

Već oko 9 časova ujutru prvi automobili su počeli da pristižu ispred Galerije Beograd i time krenuli da izazivaju divljenje prolaznika koji su odmah uvideli da bez obzira na različite godine i stilove, svaki od njih identično sija zahvaljujući nemerljivoj ljubavi i brizi njihovih vlasnika. Prostor na vrhu garaže okružen panoramom grada je oko 10 časova već bio dupke pun te su pre pojave prvih posetilaca vlasnici automobila imali priliku da uz Julius Meinl kafu sretnu stare prijatelje i osmotre neke automobile koje do sada nisu videli. Od najstarijeg automobila na skupu, Pontiaca iz 1928. godine, preko nekoliko veoma reprezentativnih Fiata poput X1/9, 127, 1500 Pininfarina, ređali su se stari i novi klasici među kojima su se dodatno istakli članovi Porsche Classic Club Serbia, Mini kluba Srbije, Alfa Romeo kluba Srbije kao i dosta različitih modela marke BMW. Porsche Taycan iz Porsche Srbija kao i Jaguar F-type iz British Motorsa pokazali su ukusne primere najmodernijih automobilskih uzdanica, dok su Cadillac Fleetwood Brougham, Cobra i Mercedes SL 500 samo neki od klasika koje je izlišno nabrajati pojedinačno, ali su zato tu fotografije koje će vam dočarati ono što reči ne mogu.

Savršen letnji dan okupio je brojne posetioce, kako ljubitelje ovih automobila koji prate naš višegodišnji rad, tako i porodice i one koji su se tokom nedelje zatekli u Galerija Beograd tržnom centru koji je brojnim popustima za vikend obeležio rođendan. Uz nenametljive ali vrhunske Demode DJ’s ritmove, sjajnu Julius Meinl kafu, Loco Chef burgere i Monster Energy pića, razgledanje i fotografisanje automobila moglo je da počne.

Naš partner VOZZi dodelio je tri nagrade učesnicima sa automobilima koje je njihov tim izabrao kao najzanimljivije na skupu. Pontiac Firebird iz 1968. godine dobio je evropski EU2 paket, Porsche 911 (964) biće bezbrižniji na putu sa EU1 paketom, dok je Ferrari FF osvojio Vozzi RS paket.

Uz lagani završetak susreta oko 16 časova došlo je vreme za rekapitulaciju. Učesnici i posetioci su se uželeli ovakvih događaja iako se usled promena u svetu menjaju i automobilske izložbe. Interesovanje za sajmovima je drastično opalo i pre pandemije, pa se proizvođači automobila, njihovi uvoznici širom sveta, prateća industrija ali i publika sve više usredsređuju na digitalno, kao  i na prisustvo na relevatnim događajima ovog tipa koji slave ljubav prema automobilima sa posebnim karakterom! Hvala svima koji su došli i vidimo se 2022.

Autor teksta: Miloš Nikodijević
Autori fotografija: Vojislav Vujanić i Stefan Šobot

0 Comments