Menu & Search

Cars & Coffee Serbia 02 – Beograd, Muzej Jugoslavije

Cars & Coffee Serbia 02 – Beograd, Muzej Jugoslavije

Šta čini zaljubljenika u automobile? Da li je to neko ko teži ka brzini, bilo u pravcu ili krivinama?Možda taj entuzijasta drži automobil u fabričkom stanju. Možda provodi sate u garaži da bi iz svog automobila izvukao maksimum. Da li pravi zaljubljenik ima kolekciju automobila? Ili možda čuva samo jedan i posvećuje mu svu pažnju? Da li vozi superautomobil, kabriolet, kupe ili karavan? Da li uopšte vozi? Možda samo beleži lepotu fotoaparatom?

Ako ste prepoznali ljubav prema točkovima u svim ovim dilemama, Cars&Coffee je događaj za vas. Ideja Cars&Coffee skupova potekla je iz Amerike. Ovi skupovi počeli su kao neobavezno druženje uz nedeljnu kafu. Kako je popularnost rasterećenih razgovora istomišljenika rasla, cars&coffee je uskoro osvojio planetu, tako postavši globalni pokret. Danas, Cars&Coffee je tako evoluirao u okupljanje istomišljenika širom sveta i mesto gde automobilska ljubav poprima najrazličitije oblike.

U nedelju 29. septembra, zajedničkim snagama, portali bud3.net i Autoslavia.com su u Beogradu organizovali svoj drugi Cars&Coffee skup. I ovo okupljanje održano je pokroviteljstvom kompanije Lukoil, strateškog partnera prethodnih i sledećih okupljanja.

Na septembarskom Cars&Coffee skupu, superautomobili, sportski automobili, oldtajmeri, youngtimeri i drugi moderni klasici našli su se na jednom mestu, jednaki u svojoj različitosti. Ljubav vlasnika i pažnja koju poklanjaju svojim automobilima nadvladali su sve razlike u snazi, veličini, ceni i godinama. Tako je i ovaj skup okupio preko devedeset automobila koji oslikavaju ovdašnju automobilsku kulturu.

Okupljanje oldtimera i youngtimera počelo je na Lukoil pumpi u Bulevaru oslobođenja, a zajedno sa modernim klasicima i aktuelnim sportskim i egzotičnim automobilima nastavljeno ispred Muzeja Jugoslavije. Plato muzeja jedan je od najlepših izložbenih prostora na otvorenom i ovom prilikom je bio pun interesantnih primeraka automobilske industrije, od automobila iz dvadesetih godina pa sve do najnovijih modela. Učesnici i posetioci skupa su tako imali priliku da svedoče evoluciji automobila, ne samo kao mašine već i predmeta strasti.

Od Yuga i Aleka, heroja radničke klase, preko avangardnih Citroëna, pa do čitave istorije Porschea, 2. Cars&Coffee je izmešao i ujedinio naizgled nespojive automobile i njihove vlasnike na višečasovnom druženju uz Lavazza kafu i muzički set Demode DJs-a. Kako je nedeljno jutro odmicalo i Sunce sve više grejalo, bezalkoholno osveženje nakon kafe došlo je zahvaljujući Hellenic Groupu, Red Bullu i Heinekenu koji je predstavio svoje 0.0% pivo, bezbednu alternativu omiljenom hladnom piću za popodnevne žege.

Godine takođe nisu bile nikakva prepreka, pa su i vlasnici i automobili svih generacija proveli prijatno popodne uz svoje mezimce. Najstariji automobil skupa tako je bio Ford Model A iz 1928. godine, a američka i evropske industrije imale su presek kroz legendarne automobile

poput Citroën Meharija, Alfa Romea 1750 GTV, Chrysler Windsor kabrioleta, Lancie Delte Integrale, Ford Mustanga i brojnih drugih. Skup su upriličili brojni kupei, limuzine, karavani, kabrioleti, roadsteri i hot hečevi, neki u fabričkom stanju, a neki kulturno modifikovani sa posebnom pažnjom i na najsitnije detalje. Igra i zabava je bila zagarantovana i za najmlađe vozače, pa i najveće nostalgičare – 1,2,3 autići su neke vratili u detinjstvo, dok su novim generacijama približili najnapetije i najzabavnije trke analognog odrastanja.

Veliku ljubav osetili smo i zahvaljujući dragim gostima kojima ni stotine kilometara nisu bile prepreka da sa nama popiju nedeljnu kafu, te su u Beograd došli iz drugih gradova pa i Crne Gore i Hrvatske.

Ovom prilikom želimo posebno da se zahvalimo svim učesnicima i posetiocima našeg drugog skupa. Bez vas, Cars&Coffee ne bi bio ono što jeste, a to je proslava ljubavi prema automobilima sa karakterom. Upravo zbog vas, Cars&Coffee će se vratiti sa ciljem da ulepša još nedeljnih popodneva sledeće sezone!

Autor teksta: Đorđe Sugaris
Autori fotografija: Vojislav Vujanić, Nikola Stojanović i Miloš Nikodijević

0 Comments